Thursday, December 11, 2014

untung berada di dunia yang canggih

Salam sejahtera semua..

Sejak saya guna gadget yg baru.. memang amat mudah utk update blog... tak perlu menunggu utk on lappy segala bagai..  janji rajin.

Sangat mudah. Nak cari resepi pun mudah. Nak share pun mudah. Untung betul generasi skrg.

Anak saya yg sulung pun kata nota kuliah semua dlm fon. Tapi saya pesan juga dgn dia.. kena buat backup. Sekali virus jin toncit menyerang..... amikk kau..

Dapat pulak line internet yg berdesup... omg.. semua di hujung jari.
Tapi.. pandai2lah dan sentiasa beringat. Gunakan ke arah kebaikan. InshaAllah berkat.

Foto atas ni saya guna gadget baru. Bukan nak cerita pasal gadget tp keindahan alam ciptaan Ilahi yang tiada tandingannya...

2 comments:

  1. betul tu kak....diana hp tak bp nak canngihlah..cukup-cukup makan jer. updated blog masih guna lapi. sbb dllm hp byk sgt khazanahnya...pastu tak suka betul nak belek-belek hp lama-lama ni..hahhaah..tapi tetap google cari resipi..carik ilmu.....hihihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq mardiana. Guna fon ni cepat. Tp kena selalu beringat... takut spam.. hihi

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...