Wednesday, September 9, 2009

Aduh... manisnya angan-anganku..







sekadar menjamu mata....

apa salahnya...

tak kena bayarpun...


22 comments:

  1. kalaulah sicomelku sekarang dpt ditukar dgn si tampan ini, alangkah bagusnya. Buatnya kalau dpt sebelum raya, fuyoooooo raya sakan gua.

    tp den hanya bermimpi di siang hari. Tuah manusia siapa yg tahu kan dik!

    ReplyDelete
  2. Ala, kalau k.lin nak beli...
    lebih dari mampu...
    :)

    ReplyDelete
  3. x salah nak berangan kak..mana la tau kot2 jadi kenyataan..hehehe..

    ReplyDelete
  4. ala terus je gie kedai order ko mampu... apa lagi kancil tue dah lama....

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Bila dah berangan kadang2 boleh jadi satu motivasi untuk dapatkan apa yang diangan....

    ReplyDelete
  6. Kalo kat sana berapa harga keta ni Kaklin?

    Yang mana satu...idaman kalbu...*nyanyi untuk akak*

    ReplyDelete
  7. Tak salah pasang angan-angan.. Mana tau satu hari nanti mimpi jadi kenyataan..hehehe

    ReplyDelete
  8. berangan xsalah..
    one way to be motivated!!

    arini berangan..
    mana taw esok2 leh dpt..
    kannn???

    ReplyDelete
  9. Apa salahnya berangan.. Bukan perlu kos yang tinggi. Kata falsafah, orang yang tiada angan-angan adalah orang yang 'mati' jiwanya.

    Tapi elok juga muhasabah diri. Jangan tengok kehebatan yang orang lain ada, sebaliknya bandingkanlah dengan mereka yang hanya bermotor atau berbasikal, dengan cara itu kita akan mensyukuri nikmat Allah.

    p/s: Ada duit lebih, tiada salahnya memiliki Jazz biru tu, saya pun berkenan.. Bab ini kena tanya poket jugak lah..

    ReplyDelete
  10. syabar,
    tuah manusia hanya Allah yang tahu. kita berusaha ke arah itu

    ReplyDelete
  11. tc,
    akak kena buat parking bertingkat jugak.. hehehe

    p/s: mampu? tak dapat bonus pun bising gamat.... :)

    ReplyDelete
  12. mantan,
    yes.. teringat lagu Raja Ema "angan-angan"

    ReplyDelete
  13. Lillies,
    memang tak salah.. harap jadi kenyataan...

    ReplyDelete
  14. siti_m,
    kancil tu banyak berjasa...

    ReplyDelete
  15. wm,
    ya, motivasi untuk kerja kuat dan capai apa yg diimpikan.

    ReplyDelete
  16. Tirana,
    kalau jd kenyataan, alhamdulillah.

    ReplyDelete
  17. cg Izzuddin,
    rasa insaf bila lihat orang berbasikal or jalan kaki.
    tapi penat kerja rasa berbaloi jika apa yg diimpikan tercapai... :)

    ReplyDelete
  18. maksu suka yg kaler biru no 2 tu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...