Thursday, April 9, 2009

Aku demam

Kat Manjung panas terik betul!
Aku tak mampu....
Kepala rasa berdenyut-denyut..
muka rasa macam dibakar-bakar... pijar

dicampuraduk dengan kerja ad-hoc yang mengarut-ngarut
dalam keadaan yang tidak sihat
menggagah diri ke perjumpaan kelab...
. .. catur lagi... macam pandai...
tapi presiden memang ngetop... pandai main peranan...
terima kasih..

jam lapan..
paracetemol disumbat ke tekak..
aku terus lena..

.... bangun, minum sikit.. nak makan ke???
kasih sayang suami mengatasi segala..
demamku kebah..

sakit... ujian dari Allah.
alhamdulillah...

15 comments:

  1. keje kuat sangat nih...jgn paksa2 diri. Cool2 kan diri. Moga sihat2 selalu.

    ReplyDelete
  2. cikgu mana ada cuti...takper berkorban...
    saya pun dah sakit tekak ni...

    ReplyDelete
  3. Samalah K.lin....
    Sy pun rasa nak demam...
    rasa cam nak minta Tukang ubat MC jer....
    tp, wkwnd ni sy nak camping.....

    ReplyDelete
  4. Domom pulo kao yo? Mmm pak ai! Tokak aku pun udah tigo hari podeh, ado tando nak domom sesomo.
    Tolan ajolah panadol tu..

    ReplyDelete
  5. aik... kat sekolah tadi macam ok jer... ambik mc ler

    ReplyDelete
  6. Praying for your speedy recovery yea akak....have some good quality rest....get your mind off the school work during this time...

    ReplyDelete
  7. kesian kak ye..
    dlm hati,amek masa kesempatan ni nak bermanja2 dgn hubby..kihkihkih..
    :p

    ReplyDelete
  8. demam..sakit kepala.. sakit urat...

    ReplyDelete
  9. untie, demam pilihanraya tuu
    take care ya
    semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  10. Ibuk..........

    Jangan dilupa innnnnnn.... makan obat yer Buk!!!!!

    ReplyDelete
  11. Salam.........Jom redah blog Gua ada OLE-Ole dari Bandung.....mana tau ada rezki Lu & kawan2 dari BLOG nih

    ReplyDelete
  12. Salam kak,
    Dah semboh lum... cepat2 sembuh no?

    ReplyDelete
  13. La..kak hazlin demam pulak..kesian dia. Minum air bayak2, jgn tension keje..and berehatlah..Ida doakan kakak sihat. Amin.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...