Monday, June 23, 2014

Saya pun ada "marketing strategy" saya ...

Salam sejahtera semua..

Hari ni dah Isnin. Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu.. Ahad insyaAllah berpuasa..
Saya pasti ramai yang jadi "pelanggan" media sosial facebook. dan saya pasti mesti ada terlihat posting yang berkaitan dengan resepi sebulan Ramadhan...

Ada yang siapkan menu utama untuk berbuka puasa untuk 30 hari . Ada juga yang dah senarakan menu sebulan berbuka puasa..

ni saya chiloq dari blog fini aka anak murid saya

 eh! dah ada promosi?

Taapi.. sayapun ada juga.. tapi tak la sampai kena "setkan" hari 1 apa.. hari 2 apa..
Lebih saya rujuk aja kat buku resepi ni... Terasa nak makan... beli bahan.. masak..
Saya tak berapa minat nak ke Pasar Ramadhan... makanannya yang kureng... Kalau air.. okay lagi..

Buku yang dah lama saya beli tapi saya baru cuba 1 resepi iaitu tauhu bakar...

Hahaha..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...