Monday, July 16, 2012

Blog ini blog saya

Salam sejahtera semua

Saya memulakan penulisan blog ini sejak 16 July 2008. Bermakna blog ini dah berusia 4 tahun. Jika manusia berusia 4 tahun... dah mula belajar membaca, menulis, mengira...

Saya sendiri tidak pasti kenapa saya berblog.
Melihat entry pertama saya yang bertajuk..  UPSR trial exam... here it comes...
 perghhhh... bahasa inggeris tu.. :)

kelakar pulak rasanya bila saya baca balik apa yang telah saya tulis...

saya bukan blogger popular yang boleh mencapai follower puluh atau ratus ribu...atau hit juta jutaan sehingga mendapat anugerah...
blog saya... yang percuma oleh blogspot... saya gunakan untuk memori sepanjang perjalanan hidup saya bersama suami, anak-anak, ibu, ayah, kawan-kawan ....

banyak entry yang saya rangka.. tapi tak jadi post sebab saya rasa tak sesuai dan ada juga yang menyentuh sensitiviti orang lain. Biar saya yang tahu dan walaupun blog ini blog saya, tidak semestinya sesuka hati saya nak catatkan di sini...

HAPPY 4th BIRTHDAY BLOG!
nanti saya akan ceritakan lagi tentang blog ini...

blog ini blog saya.. saya suka blog saya..
terima kasih kepada semua yang sudi singgah sini...
maafkan saya jika saya berjanji tapi tidak sempat tunaikan..
:))
 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...