Friday, July 13, 2012

Jangan ambil mudah..

Salam sejahtera semua...
Semalam :
mode: bengang tahap gaban..
saya rasa sangat bodoh dan berada di tahap paling bawah..
saya hanya akur dan tidak melawan..

kenapa? apa?
biarlah saya, dia dan dia sahaja yang tahu...
paling penting ALLAH tahu..

tak perlu saya bising-bising..
memang silap saya..
saya anggap rezeki itu perlu dikongsi..
biarkan saja

saya mahu berfikiran positif..
tetapi buat masa ini saya berjanji dalam diri ini, tidak akan mengulang perkara bodoh  yang sama.
dan untuk mengelakkan perkara itu berulang, saya cuba untuk tidak menjejakkan kaki saya ke situ lagi..

selepas ini saya tahu ... jangan ambil mudah semua perkara...

2 comments:

  1. salam hazlin.Nape tu?Bykkan bersabar ya,anggap la itu bukan rezeki kita.
    InsyaAllah,akan rezeki lain menanti kita.

    ReplyDelete
  2. azatiesayang,
    hidup ni banyak ujiannya..
    sesekali saya diuji..
    :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...