Thursday, September 17, 2009

Kiriman kad pengganti diri

ASSALAMUALAIKUM

Di ruang yang penuh maya ini, izinkan aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1430H khas untuk semua rakan-rakan siber yang mengenaliku...

Sesungguhnya ampun dan maaf jua ku pinta andai ada peri laku dan tutur kata yang kurang menyenangkan sepanjang persahabatan ini terjalin...


Mata kadang salah melihat.
Mulut kadang salah berucap.
Hati kadang salah menduga.
Maafkan segala kekhilafan.
Mohon maaf zahir dan batin.

22 comments:

  1. Salam Lebaran Kak..
    klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa kak tak sempurna.. dan diharap kak nikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

    Minalaidilwalfaizin.. :)

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya kak lin,maaf zahir batin

    ReplyDelete
  3. Man,
    terima kasih atas ingatan.

    samalah kita bermaafan...

    ReplyDelete
  4. kat sini pun sama - teman nak ucapkan
    selamat hariraya...
    maaf dimana yg tak ngam...

    ReplyDelete
  5. Puan Hazlin,
    terima kasih, selamat hari raya, maaf zahir batin. mano tang kad rayo tu? Indo bapak jumpo lek! Jonuh menyelongkar tp ntah lah...

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidilfitri buat hazlin sekeluarga. maaf zahir dan batin jika ada tulisan yang mengguris hati. moga gembira menyambut syawal.

    ReplyDelete
  7. Hi Lin, sempena aidilfitri yang mulia, akak juga ingin memohon ampun dan maaf jika terdapat kesilapan yang tidak disengajakan.
    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    MAAF ZAHIR BATIN

    ReplyDelete
  8. Salam kak lin...
    TQVM tuk kad cyber dan kad real itu...
    gantung sampai sebulan....
    :)

    Maaf zahir batin...
    0~0 yer????
    :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya maaf zahir dan batin untuk lin sekeluarga...

    ReplyDelete
  10. Salam Kak Lin,

    Salam Lebaran dari kami buat seluruh keluarga kak Lin... Selamat menyambut Aidilfitri ini dengan penuh rasa kesyukuran... setiap salah silap kami tanpa disedari diminta ampun dan maaf... :)

    ReplyDelete
  11. Pak jari,
    cari sampei jumpo tau...

    ReplyDelete
  12. Kak kay,
    saya juga mohon maaf zalir batin

    ReplyDelete
  13. tc,
    0-0..

    bangganya ada orang gantung kad raya..

    ReplyDelete
  14. Amirul,
    akakpun begitu..
    mohon maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  15. el mariachi,
    selamat juga. maaf zahir batin.
    jompout dtg ke ghumah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...