Thursday, March 8, 2012

Rezeki di pagi hari

Salam sejahtera semua..
 
Hari ini saya tersasul tulis status fb saya.
"alhamdulillah rezeki pagi jumaat. tq my dear student.. :) — at kolej vokasional seri manjung."
hari ni kan baru hari khamis..  hahahha
saya terlalu teruja sebab minggu depan nak cuti sekolah hehehe. 
 terima kasih sekali lagi buat anak didik saya, baron kerana sediakan saya sarapan selepas saya berpenat lelah mendidik dan mengajar beliau dan rakan-rakan. Alhamdulillah.. Baron ni anak piatu (ibunya telah meninggal dunia dan tinggal dengan nenek). Neneknya memang rajin berkongsi "rasa" bersama guru yang mengajar cucunya..
InsyaAllah, saya pun akan cuba  mengikut amalan yang baik ini...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...