Wednesday, February 2, 2011

kena saman

Salam sejahtera semua,
dah masuk hari ke enam bercuti...
telah selesai melunaskan hutang piutang yang ada..

banyak betul samannya..
"lain kali bawak laju betul.. tak le kena tembak!"

apa-apapun dah buat salah biarpun speed cuma beza 5 km... bayor aje le..



 selesai membayar saman, kita settlekan bil-bil pulak... 


***sesekali seronok juga bercuti time orang lain kerja...

15 comments:

  1. cuti memeng seronok...
    dhh ari rabu tnggl bape ari je lagi nk masuk u blk.. :(

    ReplyDelete
  2. husniah zaimah,
    tak dibayar kena blacklist pulak nanti

    ReplyDelete
  3. iema,
    bercuti lama memang seronok

    ReplyDelete
  4. kak hazlina,
    ayu kan sampai skrg agak takut2 kalau kena saman..so bawa ala2 siput..hehehe


    kak,,selamat bercuti yer..

    ReplyDelete
  5. opss..sampai tersalah tulis nama..hehehe

    hazlin jadi hazlina..peeh....dah rabun teruk lah saya...

    atau, kena tidur sebentar...???

    ReplyDelete
  6. ayu, biar lambat asal selamat...

    nama silap tak apa janji orang yg sama.. hehehe

    ReplyDelete
  7. lain kali kak,pakai moto jer takyah naek kete..hehe..
    baru remp-it...
    ehe...

    ReplyDelete
  8. man,
    cuba tutup mata dan bayangkan akak mu ini remp_it
    hehehe

    ReplyDelete
  9. Duit terbang...kita niatkan sedekah je lah yea kak...

    ReplyDelete
  10. betul tu ummirosma.. mudah2an dapat pahala..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...