Sunday, November 14, 2010

Laksa 2010


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni terasa nak masak laksa kerana teringat makan laksa kat rumah mak minggu lepas. Rasa mcm tak puas. Sebenarnya aku bukan la hantu laksa sangat. tp sesekali apa salahnya kan? kan? kan?

Tengok gambor tu penuh ngan bawang. kata orang tak elok makan bawang mentah sebab nanti ketiak berbau.. hehehe... lgpun makruh. tp sesekali apa salahnya kan? kan? kan? hehehe

oklah .. layan resepi laksa kat sini ye...

11 comments:

  1. Cikgu, saya telah link blog puan dari blog saya.

    Semoga terus rajin mengemas kini blog ini dan selamat menjadi guru berjasa kepada generasi memerlukan bimbingan.

    Thanks.

    ReplyDelete
  2. Mazidul Akmal Sidik,
    terima kasih sudi link blog saya :)

    mudah-mudahan saya rajin mengemas kini dengan input berguna buat semua.
    thanks again :)

    ReplyDelete
  3. waaaweeeeee...
    mesti sedap kan? kan? kan?
    kak lin masak takkn tak sedap walupun resepi ikut dlm tv..
    hehee....

    ketiak kak lin mesti berbau kan? kan? kan?

    hahaaa.. larikss....

    ReplyDelete
  4. eh bro mazidul laa..
    cayalah kak..
    grrr....
    :p

    ReplyDelete
  5. bk aka man,
    resepi laksa masuk tv ke? laksa johor kot?

    jauhnya bau ketiak ku.. nun ke johor...

    bro mazidul?
    jgn geram man..
    nnt kena jual.
    pi la ngendeng2 kat sana.. mana tau masuk senarai..

    hehohehoheho...

    ReplyDelete
  6. syafiqa,
    bila korang nk dtg umah cikgu?

    ReplyDelete
  7. kak..sy mmg hantu laksa..bila teringin mmg akan buat...klau beli tak kena ngan citarasa..hehhe

    ReplyDelete
  8. jesnita_ns
    thanks for coming..
    mesti u pun pandai masak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...