Sunday, November 21, 2010

Hari akhir persekolahan 2010


Salam sejahtera buat semua dan selamat bercuti....

19 Nov 2010 adalah hari terakhir sekolah bagi tahun 2010. Mulai 3 Januari 2011 bermula pulak sesi baru persekolahan. Anak-anak tetap ke sekolah seperti biasa. walau ada rakan-rakan yg masih beraya haji, aku paksa jugak mereka ke sekolah. Kamipun sekolah.. ada mesyuarat dengan pengetua bagi mengingatkan rakan-rakan untuk siapkan kerja masing-masing sebelum bercuti panjang...

InsyaAllah, yang sulung akan naik tingkatan 3, si puteri akan ke tingkatan 1, si bongsu akan naik tahun 2...

moga tahun 2010 ini dijadikan landasan untuk lebih cemerlang lagi di tahun 2011.




sejak masuk sekolah, si bongsu dah bertambah tembam...
mana taknya..
hari-hari pekena keropok lekor je kat sekolah.
jajan tu ayahnya yg beli sbb kat sekolah tak dibenarkan jual beli jajan.





si puteri pulak tak nak sekolah asrama...
nak sekolah ni..
cantikkan???
sekolah menengah baru di daerah manjung..
macam universiti!!!


***jgn persiakan cuti yg ada..

8 comments:

  1. sm dato' seri kamaruddin seri manjung

    ReplyDelete
  2. nnt yg bongsu tu jd tembam cam pokcik ye....hehehe...
    tp jgn mkn jajan tak baek utk kesihatan ye..
    :P

    ReplyDelete
  3. pokcik hysman,
    tembam? tak mau... takut....

    ReplyDelete
  4. nak takut apenyer....
    kan kachak bergaya mutu keunggulkan.... hahahaha
    :p

    ReplyDelete
  5. hysman,
    hehehe.. kacak ye.. hehehe...

    ReplyDelete
  6. aduhai..cantik nya infrastruktur sekolah ni...selamat bercuti...

    ReplyDelete
  7. UmmiRosma,
    sekolah baru sekarang memang cantik2.. colourful..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...