Sunday, December 27, 2009

Tidak sabar ke sekolah 2010



Dengan penuh semangat waris kesayangan teruja sesangat nak ke sekolah... InsyaAllah.. seminggu lagi.. Harapan bonda semoga Am ke sekolah dengan penuh azam untuk menjadi yang terbaik.

Bakal bersekolah sesi pagi... hati bonda yang tak keruan .... dah sebulan bercuti sakan...

8 comments:

  1. Punyerlah lama bertapa di rumah, pehni sibuklah kembali dgn anak murid.

    Anak-anak kita pun sama, deme teruja nak ke sekolah sebab nak jumpa cikgu dan kawan-kawan.

    Sume nak baru.. Jenuh melayannyer.

    ReplyDelete
  2. anak relax je... kita ibu yg kelam kabut segalanya... mcm nak fikir

    ReplyDelete
  3. adoi...cuti nak habis ke tu. aku baru nak mula cuti ni. baru nak mula cari kasut anak-anak ni.

    ReplyDelete
  4. anjang,
    harap sentiasa bersedia hingga hujung tahun...

    ReplyDelete
  5. cg Izuddin,
    sesudah bertapa, maka segala ilmu akan dicurahkan..

    ReplyDelete
  6. Syabar,
    betul tu...
    terasa cepat masa berlalu.. anak yg dikandung n dilahirkan dah nak mula bersekolah..

    ReplyDelete
  7. OneZ,
    shopping jgn tak shopping..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...