Tuesday, November 17, 2009

Senyum melebar....

Penuh bergaya dengan baju tidur yang baru...
merengek lama nak dapatkan baju ni...

Baju popeye je...

:((((
nak tom jerry jugak...

baju jerry yg lama dah buruk....

mana tak buruk... asal basuh, lipat, mesti terus pakai...



mak, pastikan nampak
gambar tom tu...



macam-macam...
pengaruh katun di tv
besar nanti dharap
patuh pd ajaran agama..
InsyaAllah..

10 comments:

  1. hahaha.... tu yg lelaki, yg pompuan pulak asyik2 BARBIE & PRINCESS.. hujung kepala sampai hujung kaki, brg2 sekolah pun

    ReplyDelete
  2. betul betul betul amat berbeza anak lelaki dan perempuan.

    ReplyDelete
  3. kalau izzah...
    ben10....upin ipin...
    pelik btui....

    ReplyDelete
  4. Bebudak akak....layan je...

    Habibati is now a great fan of tikus disney tu..Habibi pulak apa-apa je yng penuh aksi...aduhai....

    Hehheee....sepertinya kita waktu kecil dahulu....

    ReplyDelete
  5. ala...encemnye dia...
    hehehe..
    biasala kak...bebudak...suke dgn kartun....

    ReplyDelete
  6. baju cap pagoda jugak yang sedap di pakai.

    ReplyDelete
  7. mak bapaknye same jugak.. GUESS,GUCCI,VALENTINO,AVON etc.. pengaruh tv jugak... kahkahkah..

    ReplyDelete
  8. syabar,
    zaman kita dulu ada ke benda-benda tu?

    *****

    anjang,
    sebab tu dinamakan lelaki... perempuan...


    *****

    nurul,
    ben10 , upin ipin... suka jugak..

    ReplyDelete
  9. UmmiRosma,
    zaman akak kecik-kecik dulu tak ada la...
    lagipun beli baju bila raya je...
    yg lain, semua mak yg jahit..


    *****

    lillies...
    yg kecil.. semua diturutkan..

    ReplyDelete
  10. OneZ,
    baju pagoda memang best... sejukkkkk


    *****

    budak kentang,
    mana lama menghilang?
    tersesat ke dunia lain ye?

    akak tak minat itu semua yg berjenama...
    kalu aku minat, aku beli aje..
    kat petaling streetpun ok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...