Thursday, November 12, 2009

manis berbaju jingga...



ini baju batik sedondon untuk sekolah ku tahun ini.. tahun depan warna apa pulak?
warna biru tua, meroon, biru muda, purple dah merasa...
hijau pulak kot????

12 comments:

  1. cgu paling kecik tu..palingggggggg comei....

    ~hahahhaa, tetiba ada biru plak kat ujung...
    :)

    ReplyDelete
  2. oneZ,
    saya minat hijau... tp boss tak suka..

    ReplyDelete
  3. nurul,
    posing macam pemcarian "gadis" melayulah...

    yg biru tu tak masuk senarai sebab tu baju kaler lain...

    ReplyDelete
  4. salam kak..
    pink la...pink tu kan lembut....

    ReplyDelete
  5. lillies,
    tak sesuwai ngan techer lelaki... auwwww..

    ReplyDelete
  6. wah kumpulan boria sungai pinang sudah kembali daaaa

    ReplyDelete
  7. anjang,
    sesekali melaram... apa salahnya..
    nasib baik tak kumpulan nasyid..

    ReplyDelete
  8. Uik!!!!!!!

    Berkilau Kak...

    Yang lelaki dah macam Mat Kilau dah weih!!!!
    Yang Wanita dah macam Tun Teja Kak..

    Syabas!

    ReplyDelete
  9. tun teja?
    silapla akak jd tukang gambar...

    kalu tak akakpun tun teja jugak.. hehehehehe

    ReplyDelete
  10. wahwahwah si teruna "usha" si anak dara kah??..ataupun si anak dara menunggu teruna yang tak kunjung tiba ni..

    ReplyDelete
  11. Alahai...manisnye cikgu-cikgu kita ni....i love the colour.

    Tapi yg pakai biru sorang2 tu..pengetua sekolah ke? Alaaa...Puan pengetua pahal tak synchronise baju tu...*teasing je*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...