Friday, November 13, 2009

gila novel....




beruntung lah orang yang dianugerahkan pandai mengarang.. tak kira apa jua yg dikarangnya.. novel, cerpen, karya atau apa saja...

dan aku adalah antara jutaan pembaca novel sharifah abu salem... seorang pengkarya... bukan sekadar novel... malah drama di tv jua dicoret olehnya... dan aku sekarang sedang gigih menghabiskan novel ni... 3 serangkai.. hehehe..

aku pasti bukan aku saja yg minat, gila baca novel.. tak kira bahasa apapun... bg yg ulat buku. pasti tahu apa nikmat yg diperoleh bila buku yg dibaca tamat hingga penghujungnya..

dan jangan sangka..... fb pun kalah dengan novel...

8 comments:

  1. gil nak tukar je ni...nak hijrah ke mana pulak lepas ni yerk!!!

    ReplyDelete
  2. jom ke gopeng...
    atau nak senang balik jerantut..

    ReplyDelete
  3. hehehe..hantu buku ni pantang nampak buku tapi saya kurang sikit baca novel sekarang ni...

    ReplyDelete
  4. betul betul betul memang nimmat apabila sesuatu buku itu selesai dibaca. Aku dah lama tak baca novel. Mungkin lepas ni nak baca novel balik la macam best je

    ReplyDelete
  5. tirana, minat pada buku lain jugak tp cam bermusim la pulak....

    sekarang musim novel melanda..

    ReplyDelete
  6. anjang,
    bila anak-anak makin membesar... mereka dah boleh urus diri sendiri.. maka tiba masa kita utk urus minat pulak...

    ReplyDelete
  7. I love reading novels too but now I dont have time to read novels...magazines je. Terlalu sibuk kot? hehehhe

    ReplyDelete
  8. eh, ada minangrawa? ingatkan mandailingrawa je...

    (dapatkan petua & ramuan herba di sini (original)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...