Saturday, July 11, 2009

Moga kau Mengerti



Telah datang satu runtunan rindu
Menyusup sehingga aku terkaku
Bolehkah aku seru namamu
Pada setiap penghujung rindu ini?
Atau sering-sering
Aku berbisik sendirian
Kirim pada angin
Bercerita tentang rindu padamu!
~Adeena Adalia Rasya


Pengarang : Lily Haslina Nasir http://lilyhaslinanasir.blogspot.com/
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd




Sibuk berkemas-kemas untuk pindah rumah, novel ini sempat lagi aku baca. Novel setebal 533 mukasurat... terpisat-pisat mata nak menyudahkan bacaannya... Sesekali tersenyum kembali kerana bait-bait ayatnya dan pengkisahan tentang Adeena seolah-olah mengisahkan tentang si penulis itu sendiri...
Hai Lily, macam baca kisah benar je... Tapi harap-harap watak kejam Kamali tu bukan yang sebenar ye.. hehe.. Cik Lan romantik ke???

8 comments:

  1. teringin nak terbitkan novel sendiri...rasanya dah banyak catitan...tapi tak pernah terzahir di dalam buku novel...

    ReplyDelete
  2. Kak lin darling..
    alahai siap bubuh pasal novel kat sini!
    tenkiu tenkiu tenkiu..
    tapi kita gelak besar depan pc ni bila bab cik lan tu .. ha! ha! ha!

    ReplyDelete
  3. msm best tu..jiwang lak kak lin di hjg minggu

    ReplyDelete
  4. pengemar setia novel kaa??
    Bumi Hijau??
    Kanang Anak LAngkau??
    hehe

    ReplyDelete
  5. El Mariachi,
    boleh buat.... nanti akak beli..

    ReplyDelete
  6. Lily,
    mestilah tolong promote...
    bangga jugak akak sebab know who u r.

    ReplyDelete
  7. ummi afifah,
    jiwang karat... terlebih sudah..

    ReplyDelete
  8. man,
    lama dah sebenarnya tak meng'ulat buku'.zaman-zaman sekolah dulu memang rajin. paling best.."tenggelamnya kapal van der wijck"..
    memang mengasyikkan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...