Thursday, July 23, 2009

kualiti udara di manjung tidak sihat

"kak lin, dah pindah rumah ye?"
"ye.. dah dekat bulan puasa... nak tak nak pindah juga walaupun hari ahad"

"teacher demam ke? suara macam hidung tersumbat"
:p

"teacher, you looks red today!"
:)

bertambah dengan kualiti udara yang tidak mengizinkan, dengan aktiviti yang sangat padat... tanpa memikirkan kesihatan diri.... maka tekak ini terpisat-pisat.. dah nak masuk seminggu... dan aku memang malas untuk memanjakan diri pergi klinik... macam sakit teruk. sekadar beli fisherman's friend... udah... minum air masak bergelen-gelen....

memang ambik masa....

semalam macam nak hujan... tapi tak jadi. kat manjung ni memang selalu camtu. Awan hitam datang macam nak ribut... akhirnya ditolak angin pergi ke tempat lain...



tak apalah... jangan stress. Think positive. terima segala ujian dari tuhan dengan penuh keredhaan.

8 comments:

  1. bila nak buat kenduri?? hehehe..... segalanya kita terima dengan ikhlas dan redha la kan

    ReplyDelete
  2. tayang la rumah baru tu....nanti kalau aku lalu kat sana, boleh cam yg mana satu.

    ReplyDelete
  3. Salam kak,

    lama tol xsinggah sini... tahniah coz dah pindah umah baru... dan didoakan cepat sembuh... kembali ceria...

    ReplyDelete
  4. salam kak,
    skrg ni mmg kualiti udara terok beno..dgn virusnye lg..
    hmm...
    klu kat tempat teman ni lg la..ujan chemical..
    skali kena poneng pale..

    papepn..slamat berpindah ke umah baru kak..n jaga kesihatan..
    oraitt
    :p

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kak lin.. Erm.. Kak lin satu skolah ngan kak nurul ke? Heehee.. =)

    Btol tu.. Cuaca ipoh gak.. Jerebu.. Panas.. Adeh.. Hidup mandi peluh.. Huhu.. Tak sabar mnunggu khadiran ujan.. =)

    ReplyDelete
  6. salam kenal..

    dok di manjung ya...

    kakyong di Ipoh.. tp kg mak di Pantai Remis...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...