Tuesday, July 21, 2009

Adik handsome?

Roti memang kegemaran Izham. Termasuklah roti canai. Sebab dah selalu sangat makan kat kedai mamak, jadi pelanggan yang setia. Setiap minggu kalau tak bungkus, mesti singgah makan kat Restoran Biriani.




Brother kat situpun dah jadi macam sedara. Kalau tak pekena roti canai, mee goreng dah tentu.. Am ni nampak je kecik, tapi kuat makan. Disebabkan selalu sangat ke situ, abang-abang tu suka mengusik Am.
"Adik handsome, hari ni nak teh o ais ke teh tarik?"
"Teh tarik" selamba je Am jawab...

Tapi jangan sekali kena usik/sakat kakak-kakak or kaum hawa... mencurah-curahlah tangisannya.....

10 comments:

  1. adik memang handsome... lin nanti susah la ko nak kena dia... nanti kena ngorat pulak...

    ReplyDelete
  2. "kena jaga" ye tertinggal kat atas tue

    ReplyDelete
  3. salam...ada angin jugak ye sibongsu ni..betul tu bila kerja selalu tak berduit..pasal suka gi shopping..skrg duduk rumah pun tak berduit sebab sibuk kumpul pinggan mangkuk lama..ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  4. ellow adek hansem,nnt make sure nengok dlu jari abg2 terseboot ade pakai cincin tak klu tebar roti..
    klu pakai roti tak mau lohh..
    bahaya adek woo..hehe..

    ReplyDelete
  5. siti_m,'yg kecik ni memang lain sikit. kat rumah memang hyperaktif. kat luar tu sopan santun...

    ReplyDelete
  6. kak Ina kl,
    one day nk dtg rumah akak kat pdg balang. mak mertua saya di kg changkat je.
    bolehkan?

    ReplyDelete
  7. abang man,
    itu abang roottttttiiiiiii canai handsome jugak....

    buat roti bersih jugaaaaa.. yg nampakla...

    ReplyDelete
  8. Harap Maklum..!!!

    Dj Epoi tgh dalam proses menebar kain nepkin anak Gua...

    Mungkinkah Dj Epoi bakal membuka branch Roti Canai nyer heheheheh...

    Kak Lin...betui arrrrr.....
    Roti Canai dah jadik salah satu makanan MALAYSIA..

    Gua ponk sker gak ngn roti canai...
    Gua windu weih....pak cik2 mak cik2 adik2 melayu yg jual roti canai kat kampung Gua....

    Majoritinya...orang2 Melayu weiih!!!

    ReplyDelete
  9. jgn makan slalu adek oii...manyak minyak tak baek utk kesehatan...
    sekali makan sama ilang kalori 5round lari padang naa..
    hahaha..
    :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...