Thursday, April 23, 2009

Saja nak cerita

Bulan Februari lalu pegi Kelantan. Saja jalan-jalan menghabiskan waktu. Belek-belek fail teringat kat gambar ni.
Restoran ni letaknya kat Tanah Merah. Aku singgah sini utk makan tengahari. Memang macam-macam lauk pauk dan kuih muih yang ada... sampai tak tahu nak makan apa...


deretan kuih muih yang aku sendiri tak tahu apa namanya...


Aku ambil kesempatan merasa pulut dan santan durian... yummy

Rugi kalau pegi kelantan tak makan laksam....

Itu saja... satu n3 yang saja nak cerita.. hahahaha...

6 comments:

  1. lin patutnya bagi alamat sekali nanti kalo gie kelantan boleh cari tempat nie

    ReplyDelete
  2. terliur tgk durian dan sambal petai tu

    ReplyDelete
  3. tak tahan tguk pulut dgn durian tu...tadi baru g pasar tguk org jual durian tp tk beli pun..ni yg nk kena beli ni..kecur air liur..

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaaaaaa ini kedai pakcik laki aku...

    kecik besar tua muda semua panggey dia ayahsu..

    mmg glam kedai ni esp kalo cuti, anak watan balik kelantan lepas rindu makan masakan kelantan kat sini....

    ReplyDelete
  5. ngidam sebentar..
    heeee...
    marbeles..

    ReplyDelete
  6. lepas makan, jgn lupa timbang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...