Monday, April 27, 2009

Menambah... apa yang kurang

Rumah ku tak siap-siap lagi. Makan masa betul.. tp tak apalah. Walau lambat macam manapun aku tak gusar utk membayar sewa sebab sekarang duk kat rumah sendiri. Jadi aku dan suami merasakan kita tambah dulu mana yg nak ditambah. Lengkapkan semuanya... So for the first step, renovate bahagian dapur dulu.



Ruang yang bertanah dan berumput ni harus di'clear'kan...

Kalau korangpun mesti malas nak potong rumput ni setiap bulan...


Maka beginilah jadinya selepas "dicantas"

Haaaa... dah siappun...

Tapi punyalah mahalnya nak tambah rumah ni. Bukan upah buat.. tp upah pada MPM... macam-macam yg ndaknya...



p/s : nanti aku buat n3 utk procedure tambah rumah....




6 comments:

  1. Syoknya nak masuk umah baghu...

    jgn lupa, wat knduri, ajak kami jengah....

    :P

    ReplyDelete
  2. tunggu jemputan kenduri masuk rumah baru je ni.

    ReplyDelete
  3. tc,
    tau hang burink hr ni... layannnnn. ajak kengkawan tu suatu kemestian...

    ReplyDelete
  4. agak2 bila siap umah baru tue??

    ReplyDelete
  5. siti_m,
    yang pasti raya nanti harus ku diami rumah baru itew...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...