Sunday, March 29, 2009

Aduhhh.. aku tak tahan



Oh.... maaf lah kerana dah lama sangat kupendamkan nak merasai nikmat burger ni. Bukan niat untuk menyokong y....., namun kurindu nak meng"ngap"nya.

big mac ni banyak menyimpan kenangan sewaktu di ukm dulu. tapi biarlah rahsia... dan sehingga kini aku tak pernah rasa jemu dengannya. Rasanyapun dari dulu tetap sama.

Korang macam mana?

14 comments:

  1. Gua sejak 2 menjak yang lepas ngn topik2 hot nih....

    Sampai skank pon dah tak beli lagi dahh......
    Tapi kalau lalu depan mata .....Gua redah jer Kak hahahahahah......

    Kalau dah hati cakap nak Kak...belasah jer....takut nanti mendatangkan kemudaratan pulak heheheheheh

    ReplyDelete
  2. salam..
    hehehe...saya faham prasaan akak....seskali je...hehehe...nanti kang dah mengidam teruk susah lak...

    ReplyDelete
  3. Dj Epoi,
    nak buat camno, tak tertahankan. hehe

    ReplyDelete
  4. lilies,
    lepas ni tunggu pulak 3, 4 bulan lagi..

    ReplyDelete
  5. ummi afifah,
    sesekali tak apa kot?

    ReplyDelete
  6. salam...
    pada saya kita jangan terlalu JUMUD sangat...sebab KFC,McD,Pizza,A@W semua tu francais jer...dan rasanya 100 peratus pemegang saham francais ialah orang Melayu...semua restoran fastfood ni difrancaiskan untuk mengimbangkan kuasa ekonomi yang dipegang oleh CAYANUNALIF...
    kalau nak boikot, boikotler ROKOK,STARBUCK,SAN FRANCISSICO,COFFEE BEAN...dan sewaktu dengannya...

    apa yang saya tau saya bagi tau...

    ReplyDelete
  7. saya pun ada kenangan..
    masa di kolej dulu.
    sebab itu aja tempat makan paling dekat dengan kolej...
    sebulan mengadap makanan yg sama......

    ReplyDelete
  8. kalau dah itu idamannya..belasah je la. patutlah aku tengok tuannya macam burger gak.

    ReplyDelete
  9. belasah je la kak...kang kempuanan pulak.prosperity burger yg setahun sekali sempena CNY tu pn best...

    ReplyDelete
  10. Saya suka ayam spicy Mc D. Pedas & tak oily cam KFC.

    ReplyDelete
  11. sesekali apa salah layan selera kak lin...

    ReplyDelete
  12. I like this too. But I really miss Mc Donald's Maharani burger. Yang ni mengungkit kenangan manis semasa saya kat RECSAM Gelugor Penang in year2000 dulu....

    Napa sekarang takde lagi burger ni ye...

    ReplyDelete
  13. El mariachi,
    betul jugak. akak tengok ramai orang kita yg bekerja kat situ. tp setakat mana yg kita mampu tolong mim lam alif ya wau, kita tolong.

    .................
    jinggo,
    dah macam makanan ruji. nak buat camno. siap ada kenangan lagi..

    .................
    OneZ,
    kat ateh gunuong ado McD ko?

    .................
    Ladyell,
    prosperity burger tu akak tak berapa gemor sebab macam makan lembu.. terbau b....nya :(

    .................
    Syabar,
    yummy, tp macam banyak msg la

    .................
    Lily,
    ya BETUL!!!!!!!!!!!! :)

    .................
    UmmiRosma,
    masing-masing ada taste masing-masing. bgku tetap big Mac

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...