Thursday, February 19, 2009

oh nyamannya teh dari gunung....


Wah! tak kira pagi atau petang..... aku memang suka minum teh... kata orang cerdik pandai, minum teh boleh menyihatkan jantung. Wallahualam... Namun bila teh itu berperisa stoberi atau oren.... terkesima aku dibuatnya....






Saja je buat intro tu. OneZ, jangan marah ye. Ntah kenapa tak pernah bersua muka dan tak pernah kenal walaupun asalnya sekampung nun di Kg Gng Mesah Gopeng, namun di alam maya ni kami bersua muka. Maka dengan murah hati sebab besdayku, sampailah parcel ni kat tangan aku. Walaupun dokek seminggu baru dapek...memang tak dijamin sampai esok...



Terima kasih banyak-banyakla. banyak pulak tu. Boleh buat mandi!!!! Tak apa... akanku panjangkan sedekah jariahmu itu... OneZ ni duk di Cameron Highland. pegila jalan-jalan kat rumah dia. buat baik dgn dia. mesti korang dapat parcel pulak . hehehe...





Jangan marah.... perisa orenpun ada...


so, terimalah serangkap pantun dua kerat dari hamba...
dua tiga kucing berlari,
terima kasih sekali lagi.

10 comments:

  1. Salam Cikgu,
    Wah! Siap bermacam perisa pulak ya? bestnya... Nak sekotak bleh? hehe!

    ReplyDelete
  2. Wahhhh...siap dapat hadiah teh lagi...Minum teh ni mesti kak lin teringat kat One..kekekeke...

    ReplyDelete
  3. dua tiga kucing koma,
    sama-sama.....

    ReplyDelete
  4. Kirim mai seuncang dua hahahhahahah..

    ReplyDelete
  5. wah..wah... besday kak lin ye minggu sudah! Kalau ye happy belated besday ye...
    Apa wish hari jadi....

    ReplyDelete
  6. Amirul,
    boleh boleh boleh... hehehe

    Tirana,
    begitu beruntung badan...

    OneZ,
    sukanya...

    DjEpoi,
    boleh boleh boleh... hehehe

    Lily,
    besdaynya dah lama..18Jan. terima kasih atas wish tu. Akak wish semoga sentiasa ditetapkan iman...

    ReplyDelete
  7. Slurrrp...mmm...sedapnye...very soothing....

    ehem ehem...resepi sambal ikan yea...

    ReplyDelete
  8. Ummi,
    okay. thanks remind akak.

    ReplyDelete
  9. ehehe..aritu bday aza pun cikgu one anta parcel teh..org mintak pokok ngn akar2 skali..hehe

    ReplyDelete
  10. azza,
    kembung minum teh...hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...