Wednesday, November 5, 2008

Hari Selasa yang masih makan-makan



Kira ini jamuan terakhir untuk tahun 2008. Jamuan penutup. Aku cadang nak buat rumah terbuka sempena raya. Tp macam tak kena je...maklumlah masih bersedih...cam biasa je ayat ni... so, aku plan dgn CTM "y not kita wat kat skul je?" So terjadilah jamuan or pot luck ni. Memang banyak benor makanannya. Masing-masing tunjuk terror. Tp che'gu ni memang pandai masak... Pandai beli jugak... So to all viewers, layannnn




bihun goreng (marini), nasi hempet+kuah kacang (aku la yg buat), rendang daging(kak k)



Pulut kuning+rendang ayam (Azreen), Laksa (Maz)


Wah! ada banyak lagi tau. Karipap, masalodey (vadei), nugget.... Kerana dah lapor, tak sempat amik gambo dah abih...

Haa... tengah hari kami pulun lagi.... Oiiii... gemukkksss!!!


Nasi + kari ayam+kurma kambing (Kak Kama)
sori kurma kambing tiada dlm gambo...



Peh tu rasa la keropok lekor + pecal (Azalillah)



Makaroni bakar (CTM), talam cendol + kek (spa ek yg bawak?), buah epal + lai..(salina)
Tengoklah buah tu... emmm menyelerakan..

**********************************************************************************
UPDATE: BUAH YG MENYELERAKAN TUH DIBELI OLEH NURULLLLL.

jgn marah tau. akak ni udah tuwe. Teropong kabur ... ha..ha....

********************************************************************************************

Maka, makan lah kami sekenyang-kenyangnya....

6 comments:

  1. sedapnya..
    adui.. perut yang lapaq nih bunyi terus..

    ReplyDelete
  2. uwwaaa...
    Saya yang tukang beli buah..
    kak salina jer dpt nama...
    mana aci...huhuuhuuu

    ReplyDelete
  3. luth,
    cepat g makan. kang gastrik pulak.

    ReplyDelete
  4. Nurul,
    haiyya... sudah salah teropong... manyak soli aeaekkk. Nanti akak update..

    ReplyDelete
  5. hahahaaaa...
    ketawa dengan riaknya!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...