Wednesday, October 22, 2008

Mawi nak kawin



Alhamdulillah. Akhirnya Mawi menyatakan hasratnya untuk kawin. Niat yang baik untuk mendirikan masjid, jangan ditunggu lama-lama.

Siapapun pilihannya, kami sekeluarga mendoakan kebahagiaan Mawi & Ikin.

Saja aku masukkan n3 ni sebab Izham memang suka Mawi. Sejak Mawi masuk Akademi Fantasia lagi. Paling dia suka nyanyi lagu Lagu Cinta Lagu Jiwa (yg duet dgn M.Nasir). Tapi tak la sampai jadi fanatik...

6 comments:

  1. Akhirnya nak kawin jugak dia ni ye...bagus la tu..sekurang-kurang tak timbul gosip2 liar..

    P/S sedap lagu di blog kak lin ni..Saya pun suka lagu ni..

    ReplyDelete
  2. izham minat ke.... mak dia yang minat kat mawi???

    ReplyDelete
  3. ingatkan mak izham yg minat sgt kat mawi. Ok la tue, ekin pun cun...
    bila la sy nak cun mcm ekin tuh...
    wakakaka

    ReplyDelete
  4. tirana,
    mudah-mudahan berkekalan jodoh mereka.
    Lagu scorpions tu memang banyak nostalgianya...:D

    ReplyDelete
  5. ctm,
    mak Izhampun suka jugak. Suka sikit je.

    ReplyDelete
  6. miim,
    akak suka jugak. tak apa miim, lepas ni ikin pulak jadi macam kita..hee heee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...