Saturday, October 25, 2008

Mana hilangnya????

Ya Allah, .... satu rumah aku ngan suami geledah mencari sebotol minyak masak cap v... yang baru beli tapi dah hilang. Pegi shoppingnya petang Khamis. Bab mengemas ni aku bg suamiku je yg buat. Esoknya aku nak masak for lunch tak ingat pasal minyak tu. Sebab tong yg ada tu masih banyak lg berbaki.


Tapi petang tu nak goreng ikan, aku perasan...botol minyak 2kg tu tak ada. Alamak..mana pulak peginya?? Tinggal kat supermarket tu ke? Rasanya dah bayar dan ada tulis kat resit..Terlupa letak dalam troli kot??? Ntah??? Dah la minyak skrg mahal..


Malas nak panjang-panjang ceghita, tak ndak bergaduh dgn suami, anak-anakpun buat tak tau je... akupun tutup kes. Anggap je bukan rezeki aku..

4 comments:

  1. Ada orang curi kot kak lin..hehehe

    ReplyDelete
  2. xpe2...jgn kecoh2...nanti beli lain...hehehe...salam perkenalan jugak utk akak....teruskan mengomen blog saya yg x seberapa tu ek...encem la anak akak yg dok berposing dgn laptop dia tu...hehehe..

    ReplyDelete
  3. tirana,
    ye la...
    rezeki dia le kot.... tak apa redha..:)

    ReplyDelete
  4. lillies,
    orait, beli lain je kan.. kan..!!!

    anak bongsu tu.. ikut ayah dia..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...