Saturday, October 25, 2008

Aktiviti petang Sabtu



Cuti panjang sehingga hari Selasa (STESMA ambil cuti peristiwa) menjadikan masaku banyak terluang. Selepas sepagi menyelesaikan basuhan yang menimbun-nimbun, petangnya aku ambil kesempatan ke Lumut. Ada promosi batik kat situ. Tak banyak gerai yang ada. Tapi bolehla kalau nak membeli baju batik, kain batik... Ada jugak barang-barang perhiasan dijual.. Keropok pun ada...


Bagi penduduk Lumut, Sitiawan dan Seri Manjung, bolehla berkunjung ke Lumut Waterfront. Pegilah jenjalan bawa family. Promosi sampai hari Isnin ni ajer...



Belek-belek aja. Tak belipun. As usual, Izham and peace..


Sambil tengok fenomena yang cantik di jeti Damar Laut.

4 comments:

  1. laa...akak dok lumut ek?saya penah g sana 2x...1st time masa g umah kakak angkat dah tu 2nd masa g dgn kengkawan kursus bulan 4 ke 5..camtu r...meriah gak ek...best r..sy skang ni kat ipoh...kursus setahun..rajin2 turun r ipoh..leh gak jupe2..hehehe...

    ReplyDelete
  2. lillies,
    akak dok kat seri manjung. orang gopeng sebenornya. sesenang datang manjung, sari akak tau.

    ReplyDelete
  3. akak dok sri manjung kat area mane?

    ReplyDelete
  4. lillies,
    kat fasa 2A. Sebelah pasar mlm dato' seri kamaruddin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...