Friday, October 24, 2008

Diapun nak juga

Amboi...amboi...amboi...
diapun nak juga....
Tengok maknya mentenet, diapun nak juga..



Izham ni saja dengki kat aku sebab aku tak berapa nak layan dia.
Bukan dia tak pandai main dengan abang + kakak.
Tapi saje nak peghabih duit raya dia.
Mak tahu le Izham banyak dapat duit raya...
So, selepas ngamuk-ngamuk, beli jugak le utk dia.

"Mak, kat mana Am nak sambung wayar tenet ni...???"

Ha... lebey lebey pulak. Mana boleh sambung...

"Abis, mak tu boley???"

Mak cikgu, tak apa....

"Macam ni tak nak guna lah laptop ni"

Aku senyum je...
memang naknya beria, tapi sekejap je.
Lepas tu ditinggalkannya.


Anak ku yg bongsu ni memang bijak dan aktif... kat rumah la...
Kat luar... naif je...
Pusar kat kepala dia ada dua... Apa maknanya tu?????

2 comments:

  1. Wah. canggihlah lappy Izham...
    kalah lappy mak dia...

    ReplyDelete
  2. tukang cerita,
    gitu le adernyer. anak nurulpun nanti camtu gak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...