Thursday, July 24, 2008

Kelas PASTI A ?





waduh....penat betul bila kita datang dengan niat yang suci namun hanya sebahagian sahaja yang hadir. Akupun tak faham apa masalah bebudak tu yang aku rasa tak sepatutnya mereka buat begitu. ahhh, mamabosan la. kalau macam ni lebih baik aku layannnnnn gambar kat atas tu je. Gambar 1 & 2 tu ikan yang abang ku bela namun dah jadi sejarah sbb semua dah mati... ah.. sedih. 2 lagi gambar dari zoo Taiping la.. jangan marah.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...