Wednesday, June 8, 2016

Bubur jagung

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah. Hari ke 3 ramadhan.

Pagipagi jari mak terkena kaca pasu. Banyak juga darahnya. Selepas mencuci jari darah.. letakkan plaster.. aku dn suami bergerak balik ke seri manjung. Singgah sebentar di Seri Iskandar, melawat nurul dan belikan sedikit keperluannya.... beli jagung kat pej pertanian titi gantung sebab mak teringin nak makan bubur jagung.

Selesai urusan di Seri Manjung, bergegas balik ke gopeng... hari semakin gelap.. hujan rintik semakin kasar... singgah pulak di bazar ramadhan batu gajah. Sampai rumah mak.. dah sakit kepala... solat dn siapkan juadah berbuka. Sandwich dn bubur jagung.

Nasib baik ada adik..ana.. bantu masak. Okay lah... kami diizinkn Allah berbuka puasa bersama di ramadhan ke3.tp malam ni tak ke masjid sbb kepala berdenyut.

Mudah2an esok hilangla sakit kepala tu... tu semua ujian Allah.

Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...