Friday, September 26, 2014

Sedapnya sate

Salam sejahtera semua..

Semua orang suka makan sate. Kalau yang tak suka tu mesti dah tersangat jemu...

Sate adalah makan sarapan pagi buat orang Muar. Selain makan mee bandung Muar. Macam pelik je kan.. tapi itu memang hakikatnya.

Saya juga suka makan sate. Sejak kecil, arwah abah selalu beli sate bila dapat gaji.. hehe..
Arwah abah suka sate perut.. Tapi sekarang ni susah nak dapat sate perut. Biasa sate ayam atau sate daging lembu..

Sate kat foto ni saya makan masa saya bermalam kat hotel New Regent, Alor Setar.. Kalau tak silap harganya RM1 secucuk. Masa tu ada promosi makan sate... ok la rasanya...


Makan sate mesti makan dengan timun atau bawang untuk menghilangkan toksik yang terhasil apabila sate dibakar...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...