Thursday, July 17, 2014

Servis kereta

Salam sejahtera semua

Dah dekat nak raya.. Jom pergi servis kereta. Tapi saya bukan servis kereta untuk raya. Tapi dah hampir setahun.. baru nak servis. Kereta myvi saya yang saya sayang..

 Kereta ni saya sekadar bawa sekitar manjung je. Kereta untuk pergi dan balik kerja. Kebetulan saya dan suami kerja setempat.. Hantar dan ambil anak ke sekolah. Paling jauh kereta ni sampai kampung saya di Gopeng..
Sebab tu bacaan meternya tak banyak.. hahaha










Hari yang saya hantar kereta tu, hujan la pulak. Kereta tu ok. Cuma breknya ada masalah sikit. Dah hantar kedai untuk dibaiki. Nanti servis suruh dorang check balik breknya..

Semua tu.. En. Suami saya yang uruskan.. Saya hanya pandai bawak je.. hahaha..

Lepas hantar kereta, saya tak tunggu pun...




Bila dah settle servis.. duitpun dah bertukar tangan..
eh! tak banyakpun.. tapi more than RM200 sebab Perodua dah 
nak bagi hadiah ni..
hehehe
dapatla bantal untuk travel ni..
cepat la pergi servis kereta kalau siapa nak hadiah ni...

Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...