Tuesday, April 1, 2014

kembali menulis..

Salam sejahtera semua..
Pagi selasa ni hujan di manjung..
Alhamdulillah dengan rahmat yang Allah kurniakan buat kita..

Saya terpanggil untuk aktif kembali dalam arena blogging ni setelah lama sangat saya tinggalkan..


Kalau dulu, paling tidakpun adalah satu entri untuk sehari.. tahun lepas hanya 50 entri sahaja yang mampu saya coretkan.. tahun ni pulak.. sekali sebulan saja saya update blog.. hahaha.. ketawakan diri sendiri.

Saya tidak pasti sama ada rakan-rakan blogger masih ingat pada saya ataupun tidak. Kebanyakan dah berpindah ke facebook dan twitter. masing-masing dah ada page sendiri di facebook. sayapun ada juga page warisku minangrawa di facebook. tapi yg itupun tak aktif juga..

Sehingga jumpa lagi..


2 comments:

  1. Salam hazlin..Terima kasih singgah ke blog kite yer..lpg2 tu menulis la ramai yg rindukn citer2 dr Hazlin.

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    terima kasih azatiesayang. kadangkadang blog dah depan mata tapi idea hilang....

    tq for coming..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...