Monday, June 10, 2013

Tawaran Temuduga Pensyarah Matrikulasi

Salam sejahtera semua

Hari ini bersamaan 1 Syaaban.. Selamat menenmpuh bulan Syaaban dan seterusnya Ramadhan.. Sekejap je rasa.. dah nak berpuasa pula.

Cuti sekolah 2 minggu sudahpun berlalu...

Saja nak share..
Masa cuti sekolah tu, kerani kat sekolah tetiba call bagi tau ada surat panggilan temuduga jawatan pensyarah matrikulasi pada 12 jun 2013.

 "eh! saya tak pernah mohon pun"
 "cikgu nak terima ke tolak?"
"saya tolak la.. bukan tolak tuah.. tapi saya memang tak pernah mohon.. kalau tawaran mengajar matematik, mungkin akan saya pertimbangkan"
"ok, terima kasih cikgu"
"sama-sama"

tu dia...
saya mengajar di kolej vokasional sekarang ni... dah jadi pensyarahpun... Gred jawatan sayapun baru je naik tahun lepas.. tak apalah.. biar saya mengajar di Manjung saja..

Mungkin rezeki ni untuk orang lain yang lebih layak..

2 comments:

  1. suka gak masak stim.. tapi orang kat rumah saya tak berapa nak jalan...
    takperlahkan bagilah peluang pada yang lain..
    >> salam perkenalan...

    ReplyDelete
  2. cho zila,
    terima kasih sudi datang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...