Saturday, April 23, 2011

Kompang dan bunga manggar

Salam sejahtera semua..





 

                                                                             kredit until miss lina for the photo

Aku tersenyum sendiri bila melihat semua foto yang aku upload kat atas... bukannya apa.. hari ni kena bersekolah ganti untuk raya Deepavali... sambil mengganti hari cuti, cikgu sekolah (bukan semua) mengambil kesempatan untuk bermesyuarat untuk majis persaraan seorang rakan minggu depan.. kebetulan aku antara guru yang mendapat tugas untuk merealisasikan majlis tersebut.. sepanjang bekerja, jarang sangat-sangat dapat tugas menguruskan kompang dan bunga manggar (masa sukan adalah) hehehe.. biasanya aku dapat tugas mengurus hadiah, pengurusan pelajar atau jamuan...

kerjanya nampak macam simple.. tapi sangat memerlukan penelitian.. kalau sekadar untuk menyediakan bunga manggar, apalah sangat. beli je kat kedai.. kompang? pasukan budak kompang memang dah ada kat sekolah.. tak perlu risau, touch up sana sini, menjadi la... hehehe

sesekali dapat tugas yang lain dari biasa ni.. siyyookk jugak kan???

5 comments:

  1. semua sekolah ke ganti hari ni?sebba td ada gak tengok bus sekolah...heran gak ganti ape eh...ehehhe

    ReplyDelete
  2. mzhany.. ye sekolh.. ganti cuti deeeepavali w/p sekolahnya tak de india..

    ReplyDelete
  3. Oh T thought bercuti...rupanay kean keje...tapi takpe...hasilnya pun nampak fabulous..

    ReplyDelete
  4. ummirosma
    tak cuti tapi kena kerja hari sabtu.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...