Tuesday, March 29, 2011

rasa macam nak jual....

Salam sejahter semua..



ini adalah ketuhar percuma yang saya dapat tahun lepas
sebab saya diiktirafkan pembaca buku ke-dua terbanyak 
dalam pertandingan yang dianjurkan oleh panitia BM di sekolah saya...

sehingga saat ini, 
ketuhar ini masih disimpan rapi di dalam stor rumah
adakah saya tidak bersyukur dengan nikmat yang diberi?
sebenarnya saya masih mencari kerajinan
untuk menggunakannya..
atau..
jual saja????

***ada ke yang nak beli?


14 comments:

  1. kak jual je kat mudah.my..
    charerr... :p

    ReplyDelete
  2. sayang jugak nak dijual benda yg dah ada value ni..hadiah lagi...

    Akak buat kek lah...yg simple je...kek marble... :)

    ReplyDelete
  3. kak lin, saya pun ada satu...
    hadiah cabutan bertuah 2 tahun lepas...
    buka kotak pun blum....hahhahhaha

    ReplyDelete
  4. man.. buat giveaway contest.. ok gak kan???

    ReplyDelete
  5. ummirosma,
    kek marble? tak tau buat.. makan tau :)

    ReplyDelete
  6. nurul..
    hehehe.. sama lebih kurang..
    takut ada yg menyorok kat dalam tu..

    ReplyDelete
  7. syg nyer kak x guna...klu sy confirm hari2 dah buat kek :)

    ReplyDelete
  8. syg nyer kak x guna...klu sy confirm hari2 dah buat kek :)

    ReplyDelete
  9. beautyinsilence.
    sekarang ni sdg berusaha ke arah rajin..

    ReplyDelete
  10. Salam.. Alamak sayangnya nak jual.. Akak simpan je la.. Nanti kalau dah rajin, bolehlah guna..

    ReplyDelete
  11. Salam.. Alamak sayangnya nak jual.. Akak simpan je la.. Nanti kalau dah rajin, bolehlah guna..

    ReplyDelete
  12. patah tumbuh hilang berganti yer kak.. :)

    ReplyDelete
  13. nba nur,
    betul... tetiba sayang...

    ReplyDelete
  14. mar,
    yg tumbuh tak sama dgn yg patah hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...