Tuesday, March 15, 2011

earpuff dan jagung rebus

Salam sejahtera semua..

Bila ke Cameron Highland hari tu, sampai kat kedai terus nak beli earpuff... entah kenapa bebudak suka sangat.. kat cameron tu bukan le sejuk sangat.. tp biasa le.. terbang RM7... tak tau le kalau kena tipu.. kut ada yg lebih murah...

hehehe.. puas hati?
nasib baik tak "pow" opah..

sempat jugak rembat baju sejuk
RM16..
rasa sangat mahal.. tp beli jer..
tengok le senyum izham lebar sungguh!



apa juga yg dibeli, jagung ni juga yang sedap..
orang kata jagung cameron.. (kat pahang)
ada juga orang kata jagung simpang pulai je... (kat perak)

tengok ramai sangat memborong jagung.. aku tak belipun
tapi along beli, bagi kat aku
hehehe..
balik manjung terus rebus..

***ada yg tanya, tak beli strawberry ke?
yg tu mesti ada...

8 comments:

  1. Pakai earpuff rasa lebey cam kat obersea....hehe

    ReplyDelete
  2. mamawana,
    nak ke obersea tu lambat lg le.. so blajo dulu kat cameron.. hehehe

    ReplyDelete
  3. salam cikgu lin. lama tak kacau cikgu lin.yun pantang nampak perkataan cameron highlands & spg.pulai ..hahaah. mmg suka giler g kat sane. Paling suka ialah JAGUNG kat sane! emmm.. dah terasa dah nih..rancang ingat nak pergi masa cuti melaka bersejarah bulan april nie tak tahulah jadik ke tak..padahal baru pergi hari tu..hehee.macam dah tak de tempat lain..

    ReplyDelete
  4. sihat nampaknya jagung tu...

    jaggung kat CH tu berbeza rasa tak?

    ReplyDelete
  5. fairus,
    cameron masih sejuk..

    ReplyDelete
  6. aizee,
    jagung cameron, lembut dan manis..

    ReplyDelete
  7. ummirosma,
    jagung manis.. manis berlemak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...