Tuesday, January 4, 2011

Siap satu kerja... tapi kenapa abby kata begitu ye??

Salam sejahtera semua..
hari ni selesai satu hari lagi... baru lepas masak acar buah. sambil sambil tu basuh kain.. kalau dilonggokkan, lagi banyak.. maklum saja dengan mesin basuh antik tu...

kat sekolah hari ni, pelajar tingkatan 5 masih lagi "reorientation", makanya bolehlah cikgu-cikgu buat apa yang patut.. jangan dok bergebang je.. nanti makan gaji buta je.. tak berkat!!! hehehe

maka dengan masa 7 jam yang ada tu, akakpun menggodek lappy akak.. buka segala folder lama cari lesson plan dan rancangan sesi latihan (nama lain bagi rancangan pengajaran tahunan/mingguan)... godek sana sini, touch up sikit mana perlu dan alhamdulillah.. selesai juga..

dah dekat nak balik baru melawat "rumah" kawan-kawan dan baca akhbar online...
tetiba mata tertumpu kat ruangan hiburan.. hahaha biasa lahkan... semua oang suka gosip...
berita apa? ala kes terbaru abby abadi dengan memey..

lepas baca, terfikir pulak, kenapa abby kata memey tu macam tu?
lepas tu fikir balik.. kenapa memey ada kat rumah norman hakim time tu?
isyyy.. busy bodylah pulak..
***apa-apa hal pun, doa semoaga semua tu tak berlaku pada kita dan hari ni dah siap satu kerja....

6 comments:

  1. sy pn nk kepochi gak ...felik kan ..nk pikir lebih2..takut x betul dh kita memfitnah dia org...dosa plak kita dpt...tunggu je lah stament dia org kot kuar dlm melodi nt..hehhe

    ReplyDelete
  2. SALAM..
    CIKGU,
    saat malam lah para guru dok mengemas segalaan, arca tu utk apa eik???
    ada majlis atau cikgu amik tempahan>>

    bab 2 orang wanita yang suka membodohkan diri tu>>??
    eik...biorlah depa, walau kita suka amik tahu hal artis...depa 2 orang tu harap maklum dikecualikan

    hanya doa yang terbaik jerlah, agar sama2 tergolong dalam golongan orang y beriman..

    ReplyDelete
  3. jesnita, kita jaga diri kita baik-baik..

    ReplyDelete
  4. ayu,
    tgh mlm ni tak abih lg buat kerja sekolah!
    arca?
    acar buah le.. hehe dah lama tak buat... tak jualpun hanya suka buat sbb saya dan suami suka.. terutama bulan puasa..

    ReplyDelete
  5. Apa amyg abby kata?2, 3 hari ni memng lembab, terputus dengan dunia

    ReplyDelete
  6. cg iman,
    minah tu kata minah satu lg pmpn gatal..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...