Friday, December 10, 2010

macam-macam ada...

Salam sejahtera semua...

Alhamdulillah selamat sampai dari Melaka Bandaraya Bersejarah yang Maju.
Sesi lawatan dan bercuti bersama anak-anak telah tertunai...
walau ada tempat-tempat yang kami tak pergi...
(bukan tak nak pergi... biar dulu.. nanti semua dah pergi, tak nak datang Melaka pulak.. merudum ekonomi pulak hehehe)
Seronok dan anak-anak kata "Mak, nanti kita datang lagi"

"Nanti kita duk kat tempat lain pulak", kata bapanya...

Dah lama rasanya tak bercuti begini.. ada saja halangannya...
Biasa la bila bercuti sakan ni...
macam-macam nak dibeli..
paling banyak aku beli FM..
suka tengok.. macam-macam stail ada..




ini satu daripadanya...
nanti nak buat GA 
ok tak?
bila?
nanti dulu...

***belum puas cuti lagi ni..
sabar tau...

8 comments:

  1. kak nak 1...
    pos la satu keychain tu...
    tak baek kutkut woo...
    hahaa.. :

    seronok la tu cuti lame lg..
    grr...jelezz

    ReplyDelete
  2. jgn jelezzzzzz..
    tak baek tau...

    ReplyDelete
  3. GA ni ape kakLin?

    Cantiklah FM tu...i nak jugak hehehe

    ReplyDelete
  4. GA??
    giveaway hehehe
    blogger skrg asyik buat contest, GA...


    nak ke?

    yg design tu memang dah GA...
    yg lain ada..
    nnt u email add...

    ReplyDelete
  5. buat GA la kak..
    wat contest pun ok gak..

    ReplyDelete
  6. Tak pe lah KakLin...Rosma will join the GA contest nanti..(^^<)..baru adil kan...anyway...tnx a lot...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...