Tuesday, November 23, 2010

Datang bulan...

Salam sejahtera buat semua..

OOOPPPPPPSSSSS!!!!! jangan tertipu dengan tajuk entry kali ni ye semua.... bila baca datang bulan.. tentu beria nak tau ... maklum sajalah datang bulan tu sangat sinonim dengan wanita... kalau ada yang buat-buat tak faham especially lelaki.. sila tengok kat kamus ye...

hehehe...


sebenarnya ...

akak nak buat entry tentang ni haaaa....

Kat tempat kerja akak tu, ada la seorang kawan ni yang suka-suka nak tolong kawan dia jugak. Ala kecil-kecilan je bisnes dia... akakpun apa lagi... nak tolong kawan ni, maka dengan bangganya akak beli la bekas isi air ni... bukan tipuware tau.. tapi.. tupperware okay...



tak ingat la pulak berapa harganya ..
tp punyalah sebab nak tolong kawan ni lagipun masa tu baru datang bulan november...
akak beli bukan satu.. tp



beli dua sekaligus...
:)


dan

dengan
sukacitanya




ditambah lagi dengan dua lagi bekas
yang kononnya nak digunakan
untuk buat
puding / agar-agar...

bukan apa... bila datang bulan baru.. duit gaji yg berlebihan tu
boleh la tolong kawan-kawan...

***jangan marah.. nanti kena jual.. hehehe

6 comments:

  1. duit gaji berlebihan kak..
    yaa ampunnnnn.....
    bak kasi saye sikit..
    saye tak penah berlebihan slalu berkurangan dan ketidakcukupan....
    bagus la kaka...
    tolong saye boleh bayokn duit kete...
    hahahaaa......

    takpe tapawey tu boleh buat piknik kat teluk batik nanti..
    hehehe
    :p

    ReplyDelete
  2. kak nk tnya....
    nape kat analitik nuff saye takde rekod ye??
    suma NAN.....
    nak bikin camne???

    ReplyDelete
  3. man,
    duit banyak sbb umur dah banyak..
    simpan duit nak g mekah..

    ReplyDelete
  4. man,
    cuba update kat blog manager..

    ReplyDelete
  5. hahaha kak pndai ya buat tajuk...
    mmg gempak.. nnt nk try cmnie gak ar

    ReplyDelete
  6. aima,
    saja nak propa.. tp tak boleh buat slalu sbb nnt jd cam gembala kambing ngan serigala pulak.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...