Saturday, October 30, 2010

Sabtu yang suram...

Assalamualaikum... dan salam sejahtera..


macam pelik je ghopa blog aku ni..
biarkanlah buat sementara waktu ni..

kalau tak suka tengok, jangan tengok..
bila ada masa yang banyak nanti, aku akan "modify".. hehehe

hari ni hujan di manjung... dan langit terus mendung walau hujan dah berhenti..
alhamdulillah kerana sejuk sikit rasanya selepas asyik panas perit..





sekadar hiasan.... hehehe
cuba teka, apa am buat kat ayahnya?

5 comments:

  1. nie am mesti ngah mencari semut2 kat dalam rambut tuh kan..tuh yg sakit pale kena sengat jerk nie kan..hhehe

    ReplyDelete
  2. salam..oo..skrg ni tgh hujan la kat manjung..kat johor pon slalu hujan akhir2 ni..alhamdulillah..sejuk la sket..

    ReplyDelete
  3. one2pii, notami

    thanks for coming..

    ReplyDelete
  4. warghhhhhh...
    wajah baru..
    awak nmpk biru laaa....
    biru itu menawan same kaler dgn berus gigi saye..
    hahahahaa...
    nice blog template kak oiii...

    ~adekah am tgh cari uban? atau kutu Dato'??hehehe.. toing3...

    ReplyDelete
  5. akak tgk org2 lain sumernya berwajah baru..

    cisss.. berus gigi? tak apa lg.. jgn berus jamban..

    wajah tak mencerminkn keperibadian.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...