Sunday, August 8, 2010

demam..


hari ni dah ahad. esok, lusa, tulat... dah nak puasa. memulakan ramadhan dengan badan yang masih lagi demam, memang terasa sangat manja..

mulanya demam hari khamis lalu. balik dari hadir suatu majlis, rasa seram sejuk... terus aku telan ubat dan tidur... esoknya jumaat, pergi sekolah jugak walau badan ni rasa macam melayang-layang...

makan kuih je kak lin?
tak seleralah.. aku demam ni..

balik sekolah aku tidur.. tidur.. dan tidur.. memang rehat sepuas-puasnya... bangun ke bilik air, solat tidur lg...

kerja sekolah melambai.. tp ku pohon padamu ilahi, moga mendapat kesihatan yang baik.. agar dapat aku terus berbakti untuk anak didikku...


sekadar berkongsi kegembiraan...
penat kojo weh!

4 comments:

  1. tahniah...semoga semakin semerlang

    ReplyDelete
  2. tahniah kak....
    moga next tyme makin cemerlang terbilang dan gemilang.. hehe

    ~ pe kabo kak.tak sehat ke kak??dah makan obat blum nih??hurm... slalu ibu akan mrh anaknya jika tak mkn obat.. tp klu si ibu tak mkn obat sape nk mrh?? barangkali takut mkn obat.. hehehe.. mgkin masa nk bmanja dgn bpk si anak.. hehehe

    ReplyDelete
  3. oneZaba,
    susah betul nak dapat.. tunggu 10 tahun..

    ReplyDelete
  4. bk,
    thanks..

    bukan takut makan ubat, tp ubat tu pahit mcm.. jadam... tak kuasa nak telan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...