Tuesday, July 27, 2010

Geledah dapur Ramadhan bersama Ben..


dua tiga hari ni terlebih rajin menggeledah rumah kawan-kawan..

pergi kat pintu bakal doktor ni
terlihat entry ni..

sebenarnya tak pernah sempat nak jenguk blog ni...
tapi

teruja pulak lepas jalan-jalan kat rumah rai...


ok..
layankan aje..


ben kata,
1. buat satu entri, letakkan banner ni... dan linkkan ke entri ben..
(ok.. nanti klik je banner kat bawah untuk ke rumah ben)


2. lepas tu ceritakan dari mana anda dapat resepi tersebut..
dan kenapa.. ;)

3. letakkan url resepi anda tu.. mudah je kan ?? haaa...

ok...
sila klik je kat banner bawah ni untuk resepi tersebut...


haaa... memang senang
resepi istimewa tu memang saya punya..
mesti cuba tau...

blog ni memang dah ada tersimpan khazanah resepi..
boleh jugak cuba yang lain...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...