Monday, November 23, 2009

Hari ini gaji?




Hari ni gaji ke?
Hanya selepas 45 hari bekerja?
Betul ke? Bukan 25 hb ke? Hari rabu?

Elok sangatla tu... dompet aku dah tinggal skeiling je..






Aku tak kesah.. gaji ke tak gaji ke... duit aku banyak...

Semalam baru je dapat rezeki... terpijak...

Seronoknya kalau hari ni gaji... boleh aku habiskan saki baki duit yg ada...

Alhamdulillah....

11 comments:

  1. Hehehehe... Macam sama je kita. Dah nak pokai, tapi kalu betul ari ni gaji, syukran..

    ReplyDelete
  2. betul la tu...memang hari ni gaji. moh beratur!!!!

    ReplyDelete
  3. Yahoo tak payah le ngutip duit syiling lagi ha ha ha. kaya kaya

    ReplyDelete
  4. cg brahim,
    pokai sungguh! duit sejuk ada.. tp biarkn sejuk sampai beku..

    ReplyDelete
  5. OneZ,
    ye ke, jom .. tp jgn potong q..

    ReplyDelete
  6. anjang,
    kayo kayo.. sampai 17/12

    ReplyDelete
  7. tc,
    jom.. habiskn apa yg ada...

    ReplyDelete
  8. Ehhh...betul ke Kak Lin??? Dok menghitung hari nie...Cam lambat je nak 25hb..kalo betul alhamdulillah!!! saki baki pun dah abis..duit terselit pun dah licin...huhu

    ReplyDelete
  9. maz,
    betul.. pegilah lakukan perbarisan dan cucuklah kadmu itew...di bank..

    ReplyDelete
  10. Rezeki terpijak? hehehehhe....

    Rezeki yg sya paling suka ialah apabila tangan termasuk ke poket seluar sendiri..then terasa mcm ada something...keluarkan tangan dan tengok.....oh...wang kertas $10oooooo...sungguh nikmat hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...