Monday, November 9, 2009

1st generation of VOKASMA

sofian (demai), azizan, bob, raihan..

bersama guru cg suhaimi + cg haris


empat sahabat, bekas pelajar sm vokasional aliran elektrik... pioneer of vokasma..
yg dah lama rindu pada cikgunya.. cg haris aka suamiku...

bayangkan selepas 18 tahun tak bersua.. pasti ada rasa rindu, rasa terhutang budi dan segala macam rasa.

alhamdulillah.. semalam.. mereka bersua kembali... banyak memori dirungkai kembali...
cg haris balik rumah asyik senyum je.. sambil bercerita kisah anak didiknya yg sekarang dah jadi "orang"... hehehe...

pastinya telah berkeluarga dan berjaya dalam bidang masing-masing... tahniah..

5 comments:

  1. It feels nice to be back together.... :)

    ReplyDelete
  2. saya berimpian.
    nak kembali ke
    SMK Seri Perak - Teluk Intan...
    nak jumpa cgu nak ' merotan ' saya setengah mati masa tu....he......

    ReplyDelete
  3. anak murid batch ptama yg saya ajar, pun dh jadi cikgu...
    pantas masa blalu...

    ReplyDelete
  4. ada sorang bekas anak murid masuk paper ditembak mati di johor. tak jadi orang la tu...uhuuuu!!!

    ReplyDelete
  5. bila pulak nak jumpe cg ni.. cg haris tetap kacak begaya senyumnye, cg hazlin no komen nanti husben dia marah lak n cikgu suhaimi tetap juge mainten dan saya dah beso dah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...