Friday, September 11, 2009

Berbuka puasa di sekolah




Satu famili pergi ke majlis berbuka puasa yang dianjurkan pihak asrama.. Ramai jugak kawan-kawan yang datang. Ada yang datang satu famili, ada jugak yang datang tanpa suami.. (suami malu kot?) dan paling kesian yang datang tanpa isteri.. (ada yang dah tubuhkan kelab ditinggal isteri..??? hehehe)

apa-apapun, teruskan tradisi baik ni setiap tahun..

10 comments:

  1. Seronok kalo ada majlis mcm ni. Rezeki dikongsi bersama terasa lebih nikmat..

    ReplyDelete
  2. tak pnah pi... huhuhuuuu...
    bukan tak nak, tapi tak berkesempatan....

    ReplyDelete
  3. dah tak berpeluang nak join.... isk isk, sedeynyer...

    Kelab ditinggalkan isteri??!! ishhh... sapa yg jadi ahli tu??

    ReplyDelete
  4. Ummirosma,
    sesekali.. itu cara untuk eratkan silaturrahim.

    ReplyDelete
  5. tc,
    tunggu jihah ngan izzah besar. baru boleh datang. Itupun kalau tak ada 'handbag'baru.. hehehe

    ReplyDelete
  6. maz,
    kat sana tak buat ke?

    ahli kelb tu orang yg duk blkg cg haris.. isteri sambung belajor..

    ReplyDelete
  7. tahun depan bleh kot...dah besaq skit pipah tu...

    ReplyDelete
  8. ummi afifah,
    afifah datang pakai jubah tau... mesti cute!

    ReplyDelete
  9. sELAMAT BERHUJUNG MINGGU kAK...

    Sekali nih...semua gambaw besau2...
    baru kelihatan Akak ,Abg Hensom & Anak2 lebih jelas dan teeeeeeerang!

    Heheheheh

    Seronok makan reramai ngn kawan2 huhuuuuuuuu!!

    ReplyDelete
  10. salam sobat
    wah senang pastinya ya,,buka puasa bersama di sekolah.

    ada AWARD sederhana untuk mba,,mohon diterima ya,,di blog NURANURANIKU,sahabat lama di ALJUBAIL.S.A,trims.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...