Thursday, May 21, 2009

jamuan kesyukuran sempena hari guru, lulus ptk dan asc

Dalam kesibukan menanda kertas peperiksaan pelajar, sempat jugak kami berjamu sempena rasa kesyukuran dan meraikan hari guru... lulus peperiksaan tahap kecekapan (PTK) dan lega selepas satu tahap proses pencerapan nazir ke arah anugerah sekolah cemerlang (asc).


Kerja banyak, lappy kena on jugak.
sekarang ni virus asyik menyerang...
gundah gulana dibuatnya..


Selamat berjamu-jamuan...



Ummi afifah.. dengan laksanya.. yummy.
terima kasih dan tahniah sekali lagi atas kejayaan cemerlang.



bila buat pot luck, macam-macam ada...



Makan-makan juga... kerja jangan lupa weh...

Next observe... nazir nak tengok p&p pulak.

cikgu-cikgu kat sini semua rajin-rajin belaka...

14 comments:

  1. meriahnya stesma!
    tahniah utk stesma! tahniah utk kak lin jugak.. wah nak naik DG48 ya...

    ReplyDelete
  2. Lily,
    memang meriah.

    terima kasih. belum naik lagi... DG44 pun baru setahun jagung...

    nak dapat 48 tu.. tunggu turn..

    hehehe..

    ReplyDelete
  3. Bestnya dpt makan makanan pot luck..
    Kalau cikgu dok kata ke anak muridnya `RAJINLAH BELAJAR'
    maka gurunya pula kenalah `RAJINLAH MENGAJAR'. Tak gitu cikgu Lin

    ReplyDelete
  4. sesekali tu kenaa juga ada masa bersamtai sambil mengajar... baru enjoy nak mengajar

    ReplyDelete
  5. ummi afifah..
    ya betol...

    jangan tension... nanti pening kepala..

    ReplyDelete
  6. seronok je kan..
    meraikan kejayaan..
    TAHNIAH utk STESMA..
    TAHNIAH juga utk CIKGU HAZLIN..
    payung kembang kak klu nek 48 yoo!!
    hehe...

    ~akak dlm lappy yg terbuka tu blog sape ye??hehe..

    ReplyDelete
  7. Semua......

    Walaweiiiiiiiiiii

    Patut ponk buat semua nih hehehhe

    ReplyDelete
  8. Setelah penat berusaha...
    stress...tension.... kena ada jg masa bersantai macam ni kan kak lin???
    :P

    ~kita semua guru yg rajin...
    go stesma go..... cayuk2...

    ReplyDelete
  9. Wah...relax nampak...mesti dah kenyang ni..hehheee

    Sedap lah jamuan tu..rasanye nak tumpang sekaki..

    ReplyDelete
  10. Man,
    bukan selalu dapat buat begini...
    bila budak exam, kami suka buat pot luck.

    man, payung je kembang, poket kuncup jugak.

    emmm, ko ni nampak je.. pas tu buat-buat tanya pulak.. heheh.. blog ko le...

    ReplyDelete
  11. Dj epoi,

    makan sampai muntahhhhhh...

    ReplyDelete
  12. nurul,

    sedap betui buah belimbing yg mu bawak itew.... akak makan sampai sebiji..

    ni kes pening bau budak tu la...

    ReplyDelete
  13. Ummirosma,

    kenyang sangat.. masing-masing bawak makanan..

    sambil-sambil jaga exam, kami bersantap lah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...