Wednesday, May 20, 2009

Hadiah dari kawan-kawan

Semua hadiah ni adalah istimewa dari rakan-rakan blogger. Akak mintak maaf bebanyak la sebab dah berkurun berzaman baru berkesempatan nak mengentrikannya... Bukan lupa bukan tak sudi nak mempamerkannya... tapi takut nanti dikatakan menunjuk-nunjuk...

Walau apapun diri ini sangatlah menghargainya
dan
sesungguhnya aku sayang kalian semua..



Terima kasih Nur





Terima kasih Yanmie.





Terima kasih cikgu Lillies





Terima kasih Amirul.. Amirulpun best!







2 hadiah ni datang dari jauh... nun di Brunei ..
Terima kasih Mummyhannan



Semoga persahabatan berpanjangan...


6 comments:

  1. Tahniah...buat semua-semualah...

    Yang Kasik....
    Yang jadik penerima....

    Kak Lin....lanih.....dah macam artis siut!!!
    Banyak peminat heheheh

    ReplyDelete
  2. Lorrr menunjuk2 beb..
    perghhhh!!!!
    heheheheheee..
    takdelah..mane ade sajer..
    itu tanda penghargaan kak..

    TAHNIAH!! kak atas penerimaan penghargaan tersebut..
    betol kate bro DJ,akak skrg da malatop kalah Tok Ti..hehe..
    ku juga peminat setiamu di sini..
    hehe..
    :)

    ReplyDelete
  3. Salam Kak,
    It's ok... utamakan mana yg lebih penting dahulu... ada masa baru berblog... saya pun begitu juge... apepun terima kasih.... :)

    ReplyDelete
  4. Dj Epoi,
    cikgu kan boleh jadi semua..

    jd artis tu biasa biasa je...

    engko pun memang peminat akak kan ?..

    hahaha


    hehehe

    ReplyDelete
  5. Hi Man,
    suka ati aku la aku nak buat ape pun.....

    man,
    ko dengki yea?

    alaaaa...
    akak tau ko ramai peminat dari akak..
    tp malu nak citer je...

    b/m pun terima kasih adik...
    akak tau ko tersangat rajin jengok akak...

    kena bagi hadiah ni...

    :)

    ReplyDelete
  6. Amirul,

    betul sangat tu... ni sambil sambil menanda kertas exam, sambil bertenet dan sambil makan.
    hari ni kami buat pot luck..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...