Tuesday, March 3, 2009

Sedapnya mee bandung Muar


Last wednesday pergi ziarah keluarga boss kat Muar. Memang jauh. Tapi pergi jugak sbb rakan-rakan kat sekolah memang menitikberatkan hal-hal camni terutama bila melibatkan kematian. Kalau boleh susah senang bersama.

Bila dah terlanjur kat sana, lepas ziarah menziarah tu kami nak jugak la merasa apa yg special ada kat Muar. Sambil mengisi perut yg lapor, maka kamipun berjamulah mee Muor. tak ingat apa nama kedainya tapi dekat dengan stesen bas.




Sempat posing dgn En Abu Bakar, tokey Mee Bandung. :)


Rasanya, ok. macam mee rebuspun ye jugak. Nak bagi resepi, tak tahu. Tapi sesiapa yg sesat ke Muar , boleh la cari kedai ni.

69-A, Jalan Abdullah,
84000 Muar JOHOR.
hp: 012-2642720


7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Lin,
    fuyooo sodap tuu...
    tangkap leleh beb...hehee..
    baru sat td gi lunch makan mee bandung gak tap bukan mee bandung muar ler tapi mee bandung JB..hehee..
    mee bandung banyak kacang tanah n udang kepai kot..agaknya ler..
    kawe geti makan je tapi tak tau benda ape yg dimakan..tau halal..
    main bedal je ler..hahaa..

    sedap kak lin???
    kat Perak senag jumpa mee ni tak???

    ReplyDelete
  3. hysMan,
    mee bandung Muar tu memang banyak udang dan ada rasa kacang. Siap beli pastenya utk famili. nanti akak buat n3 dia okay..

    kalau kat Perak, mee udang leeeeee..

    ReplyDelete
  4. akak nak ke resepi mee bandung?
    mak angkat sy taula buat..hehehe

    ReplyDelete
  5. lillies,
    boleh boleh boleh ..:)
    send by email. tqvm.

    ReplyDelete
  6. hamboi...hamboi..bab ngunyah laju je.

    ReplyDelete
  7. alahai orang jauh dah merasa mee bandung...kita yang dekat ni meleleh lah tengok mee bandung...dah 2 kali ke muar tapi masih tak berkesempatan nak merasanya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...