Monday, March 2, 2009

Rindunya dengan kawan-kawan

Dah hampir seminggu tanpa entry baru. Sibuk? BZ? Tak la sibuk sangat. tapi buat-buat sibuk. Rakan-rakan pengunjungpun duk tertanya-tanya. Manalah peginya tuan tanah ni...... Akupun rindu korang juga...

Dlam bz bz tu sempat jugak aku melayan hasrat yang dah lama terpendam. hehehe.....
Apalagi... sakan lah aku dgn rakan-rakan yg seangkatan denganku... Sebab tu dah lama tak bersiaran...
*** n3 ni intro je tau... tungguuuuuuuuuuuu...
seterusnya...

12 comments:

  1. Salam Puan.

    Sekadar ingin bertanya.. adakah Puan bekas guru/kakitangan atau pelajar STESMA?

    ReplyDelete
  2. Salam Cikgu,
    Kat mane tu erk?

    ReplyDelete
  3. Niat bertanya bukannya apa, saya masuk laman web STESMA FOREVER dan terjumpa kawan sekelas saya yang terpisah sejak 1980 bekerja di sana, WAN YUSAINI

    ReplyDelete
  4. kak lin,

    anak sapi tersepak batu,
    jatuh terus kedalam telaga,
    dah lame menyepi dikata rindu,
    update n3 soh tungu plak daaa...

    hehe..
    di mane ye.....

    ReplyDelete
  5. syabar,
    saya chekgu kat STESMA. cg Wan tu PK HEM. u ex UKM ke?

    ReplyDelete
  6. OneZ,
    kao memang....


    amirul,
    agak-agak kat mana?


    luth,
    sesekali jenjalan dgn kengkawan...

    ReplyDelete
  7. hysMan,
    tak sempat buat siaran langsung...

    ReplyDelete
  8. tak.. tp saya satu sekolah rendah dengan Wan, di Baling.

    ReplyDelete
  9. syabar,
    u kakak djepoi kan? wan memang kerja di STESMA. senang-senang dtg la sini. boleh terus ke Lumut or P.Pangkor

    ReplyDelete
  10. Yup. InsyaAllah, ada masa, sampai nanti dan ketemu juga kita

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...