Thursday, December 4, 2008

Tugasan tag (2) dari Adik Eita

Dalam sibuk sibuk, adik-adik dan kengkawan di alam siber ni kena jaga jugak hati mereka. Yalah.. kawan biar beratus ribukan....

Semalam dapat tag dr adik eita. So, jom layan...

1. Apakah benda(?) yang paling penting dalam hidup kamu?
Suami, anak-anak, emak dan seluruh keluarga saya.
2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Beli minyak kereta. RM 1.90 seliter.. murah tu..
3.Dimanakah tempat perkahwinan impian kamu?
Udah kawin...kat rumah omak..
4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
InsyaAllah dengan izinNya dunia akhirat.
5. Adakah anda sedang dilamun cinta?
Sentiasa dilamun cinta dgn Allah dan suami saya
6. Dimanakah restoran terakhir anda makan?
Restoran dekat Megoplex~ntah apa namanya
7. Namakan buku terakhir anda beli?
Pengurusan Hal Ehwal Pelajar~ 3 month ago
8. Apakah nama penuh anda?
Nor Hazlin bt Sofian Nazri
9. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kali dalam hidup?
Mawi
10. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
mak dan abah.. tp abah dah tak de.. lebih dengan mak la kan :P
11. Cristina atau Britney?
dua-dua tak minat..
12. Adakah and mencuci pakaian sendiri?
semuanya ku sumbat dlm mesin
13. Tempat yang paling seronok anda mahu pergi?
Kashmir
14. Pelukan atau ciuman?.
hehehhe dua2 suka..
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda?
~comel
~lincah
~kreatif
~penyayang
~baik hati
Betul kan Eita??
16. 8 perkara yang amat anda gilai?
~membaca
~kasut
~handbag
~tudung
~barang kemas
~memasak
~jalan-jalan
~makan laksa
17. 8 perkataan yang sering anda ucapkan?
banyaknya...
18. 8 buah buku yang terbaru dibaca?
tak gemar sangat baca buku, majalah ke s/kabor...ok
(sebab tu jd cikgu Math)
19. 9 buah lagu yang boleh didengari berulang kali?
banyaknyer...
20. Perkara yang saya pelajari?
Manusia memang selalu buat silap
21. Mangsa Tag yang seterusnye..
ctm dan.... saper saper yg nak...

3 comments:

  1. thanks kak jawap TAG eita
    Selamat Hari Raya..
    jom balik kampung hee

    ReplyDelete
  2. eita,
    sama-sama. tak boleh balik lagi... banyak kerja... esok br balik

    ReplyDelete
  3. ooooohhh.. tidak....
    aku ke yang kena???? Ok hutang dulu nak jawab tag tue. sekarang bz lagi mesyuarat tak abis lagi sampai esok. nie balik kejap dari ipoh, esok pepagi kena gi ipoh lagi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...